fredag den 16. januar 2015

Having af ball :-)




Det er simpelthen en kæmpe oplevelse, det her :-)

Jeg hygger mig gevaldigt
sammen med en masse søde mennesker.

Jeg har slet ikke fået taget billeder
af de gange, vi har været ude at spise,
må se om jeg husker det i aften.




I går var vi 7 stykker af sted på en indisk restaurant.
Uhhhhhmmmmm, hvor smagte det godt,
og hvor VAR det sjovt.
Vi grinede, og grinede og grinede,
og det var bare så dejligt.

For det er virkelig mange ting,
man skal rumme i sit hoved i løbet af dagen,
og man skal være super fokuseret,
og derfor er det ekstra dejligt
bare at give slip og hygge sig om aftenen,
i stedet for at være fornuftig og gå op på sit værelse og læse.

Jeg skal imidlertid have MEGET MERE TØJ PÅ I DAG,
når vi mødes her om ½ time,
for at gå ud og spise aftensmad.
Dét der antræk på billedet ovenfor
var ALT FOR LIDT,
og jeg hundefrøs :-)

Endte med at låne et dejligt tørklæde fra én af de andre,
som jeg snørrede om benene for at holde varmen.
Så det var IKKE en særlig fiks Jeanette,
der bevægede sig rundt i Madison's gader i går aftes :-)




Her ankommer vi til Epic i morges.
Liiiidt trætte, men ved godt mod.




Og straks bevæger vi os over mod området,
hvor vi indtager vores dejlige morgenmad.




De elektroniske tavler,
som fungerer fuldstændig som de tavler du ser i lufthavnen,
viser alle navnene på deltagere og i hvilke klasseværelser, man skal være.
Super praktisk :-)




Et fiiint orkester af frøer byder os velkommen :-)




ER DET IKKE BARE FINT?




Så har vi fundet stambordet,
og snakken går allerede lystigt :-)




Et fællesbillede af os danskere,
der er herover lige nu.
I morgen tager de alle hjem,
og det er således kun mig,
der er tilbage.
Men så kommer der nye til.

Desuden har jeg lært en masse andre søde, søde mennsker at kende,
specielt 3 fra Australien,
og vi har allerede lavet aftaler for både lørdag og på mandag :-)

Mere om det senere :-)




Hver morgen har jeg spist dejlig varm havregrød til morgenmad
her på Epic.
Smager SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt :-)




En fin lille æske med SUPER GOD chokolade
lå på bordet til hver af os i morges :-)

Uhh, smagte virkelig godt.




Så er vi snart ved at være klar.
Her er det de to undervisere Trent og Eric,
som taler med to kursister.




Der er så mange smukke ting her.
Bl.a. denne skulptur, som står lige foran søen,
hvor der går en bro over til den anden side.
Det kan man ikke rigtig fornemme her på dette billede pga. al sneen.

Men der er virkelig smukt om sommeren her på Epic Campus
med masser af træer, planter og blomster,
og så ikke mindst diverse skulpturer.




ER den ikke bare søøøøød?




Og denne fine spiderman står lige uden for døren til klasseværelset.
Temaet her er jo også Super Heroes,
så det er jo meget passende :-)


Nå, nu vil jeg løbe igen.
Om 15 minutter mødes vi alle ned i lobbyen,
og går ud og spiser.
Den sidste aften med de søde, søde mennesker,
som jeg kommer til at savne :-)

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar