onsdag den 14. januar 2015

Første class overstået





Nu er jeg netop returnet til hotellet
efter at have deltage på første modul i Epic :-)

Blev hentet kl. 7.00 i morges med bussen,
og mødte dermed en masse andre danskere,
som også var herover for at deltage på Epic's kurser,
blot ikke inden for mit område.

Dejligt at møde dem,
og snakke lidt dansk igen,
selvom det går rigtig fint med at forstå og snakke amerikansk :-)

Fik kun taget et par billeder,
og ikke særlig gode blev de.
Må prøve om jeg ikke kan tage lidt flere i morgen,
men Epic headquarters er H U G E,
og der var meget jeg lige skulle sætte mig ind i her på første dag.

I morgen har jeg formentlig mere overskud til at tage billeder :-)







Epic er virkelig, virkelig stort,
og heldigvis er der masser af søde mennesker,
der kan pointe mig i den rigtige retning.

Det er nemlig ikke nemt at finde klasseværelset :-)
Men med hjælp fra søde amerikanere lykkedes det,
og dagen kunne begynde.

Jeg er SÅ TRÆT lige nu,
at jeg dårligt kan forestille mig
at gå ud og spise med de andre kl. 19.00.
Klokken er nu næsten 18.00,
så jeg kan slappe af i en lille time,
inden vi skal mødes.

I går faldt jeg i søvn kl. 17.30 og sov lige til i morges,
så jeg fik kun spist morgenmad i går :-)

I dag vil jeg gerne have noget aftensmad,
så selvfølgelig står jeg klar kl. 19.00 :-)

Det er virkelig en oplevelse at være herover,
og specielt at være på Epic,
men jeg skal da lige love for,
at der bliver kørt på fra kl. 8.30-17.00.

Det er virkelig med at slå lytteklapperne ud,
og følge med :-)

Jeg vender tilbage i morgen med flere billeder.
Há det fantastisk :-)

Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar