onsdag den 21. januar 2015

At være på en pianobar






Det blev lidt sent i går aftes,
for jeg var nemlig på pianobar :-) :-) :-)





Dagens er endnu en ny bluse
i tyndt, fint strik også fra Ann Taylor,
og en super fin halskæde,
som jeg købte den anden dag i Johnson Greek outlet.

Dertil mine nye bukser fra 2nd Day,
og mine fine, fine nye støvler.

Voilá, så er jeg klar til dagens kursus i Epic :-)






Sådan lidt indianerinspireret,
synes jeg min fine nye halskæde er :-)




Nå, men det interessante jeg ville fortælle 
var faktisk den her pianobar.

Vi var 6 stykker,
som var ude og spise i går aftes.
Denne gang blev det en italiensk restaurant
(elsker at spise ude :-) ),
og bagefter tog Alice og jeg et smut forbi en pianobar,
som hun havde hørt om!!!




Og det var altså noget af en oplevelse :-)

På bordene stod en holder med papir og pen.
Så kunne man skrive en sang ned,
som man gerne ville have at han spillede og sang.

Derefter afleverede man den bare
sammen med et par dollars til pianisten,
som så efterhånden spillede og sang sig igennem de ønskede sange.

Han var VIRKELIG dygtig,
og det var en super sjov oplevelse.

Jeg valgte 

SELVFØLGELIG

'All About That Bass' med Meghan Trainor,
som du kan høre HER.

Efter en times tid gik vi hjem,
for vi skulle jo tidligt op i morges.

Jeg havde fået et glas vin til maden tidligere,
og fik også et glas vin på pianobaren,
OG DET KUNNE JEG VIRKELIG MÆRKE :-),
så jeg var faktisk en smuuuuuuuule småfuld,
da jeg gik hjem :-)

Ja, ja, der skal ikke meget til,
når man ikke er vant til at drikke :-)

Men sjovt var det.

Nu er det snart tid til at gå ind i lobbyen,
og mødes med de andre.
Endnu en dag venter på Epic :-)

Há det fantastisk.

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar