mandag den 29. december 2014

Warm and cozy





Det er freeeeeeeezing outside,
men herinde er der dejligt varmt og meget hyggeligt :-)






Jeg er så glad for min nye plaid :-)
selvom jeg ikke nåede at have den for mig selv ret længe,
førend Sofie havde 'lånt' den.

Hun skulle bruge den som sengetæppe på hendes værelse,
for i forbindelse med at alle julesagerne blev pakket ned,
synes hun lige at hun ville have lidt andre
'mere varme og vinteragtige farver' på hendes værelse,
som hun udtrykte det :-)

Ja, ja, men mor glæder sig til, Sofie bliver træt af den,
så jeg kan få den tilbage.




Der har været travlt i det lille casa i dag.
Alt er pakket ned og sat på loftet.
Der er gjort rent og dufter dejligt,
og så måtte der lige en buket hvide tulipaner til,
som prikken over i'et,
for at understrege det rene og det hvide.

Dejligt, dejligt.

Nu er det tid til at spise,
og så går turen over til Ågerup Sognegård,
hvor den årlige juletræsfest bliver holdt
med julemand, juleevangeliet, kaffe og godteposer.
Det er ALTID så hyggeligt,
og en dejlig måde at afslutte julemåneden på.

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar