søndag den 14. december 2014

Så er julesmåkagerne i hus!!!!!!!!!!!!!!!




Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Sofie og jeg er efter et par timer
nu færdige med at bage julesmåkager,
og det blev alligevel til en anselige mængde,
må vi erkende.

Men spist skal de såmænd nok blive.
Ingen tvivl om det :-)




Sofie var super god til at forme vanillekransene,
så mens jeg drejede og drejede på håndsvinget,
kom der den ene fine strimmel vanillekransedej
ud af den anden ende,
og vupti, havde Sofie lynhurtigt samlet den til en fin lille vanillekransekage.





Og her hjemme i det lille casa
foregår næsten alt til musik,
og julesmåkagebagning er ingen undtagelse,
så vi hørte julemusik for fuld skrue på Sofie's IPAD,
mest julesangene fra Pyrus :-)



 


Næste weekend er Sofie på den igen,
for der skal Henrik og Sofie lave juleromkugler sammen.
En fast tradition,
som de begge holder af :-)

Desværre plejer der ikke at være heeeelt så mange,
når de er færdige,
for de KAN ikke lade være med at spise nogle stykker undervejs :-)


Den tradition startede Henrik med Christian,
men nu er det Sofie, han laver dem sammen med.
Tror ikke rigtigt Christian gider mere :-)






Nu er Henrik og Sofie lige taget et smut i byen,
og købe et par småting, vi manglede,
og så er det snart i gang med aftensmaden.

Tine kommer i aften og spiser med,
og snart kommer Christian og Emma også,
så det bliver helt dejligt med så mange om bordet.

Det er vi jo ikke til hverdag længere,
så jeg nyder det rigtig meget,
når det så sker.

Men allerførst,
så skal jeg have mig en kop kaffe!!!
Det trænger jeg til :-)

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar