onsdag den 31. december 2014

I wish you a sparkling happy new year!!!






Sååååå nærmer tiden sig :-)


Hvor det er tid til at pakke det sidste sammen,
og komme ud af døren.
Værtindegaven er købt,
snacks og kransekagen er pakket,
og nu mangler vi bare at få festtøjet på,
så er vi k l a a a a a a a a r :-)


Foran venter os en aften i gode venners selskab,
og kl. 24.00 præcist skåler vi i champagne,
og byder 2015 velkommen.






Et år som jeg har S T O R E forhåbninger til.
Et år som bliver S U P E R spændende.
Et år hvor jeg skal møde en masse N Y E mennesker :-)

Uhhhhh, i'm sooooooo exciting :-)




Ikke meget nyt under solen her :-)

Aftenens dress bliver min super dejlige kjole med et par højhælede sko til,
og en sort og sølvglimmerfarvet hat på :-)





Det tror jeg fuldt og fast på,
og jeg kan næsten IKKE vente på
at træde ind i 2015 :-) :-) :-)



Og til alle læsere derude
vil jeg ønske jer alle 

a sparkling





Há en fantastisk aften :-)


Vi ses i 2015 :-) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar