tirsdag den 2. december 2014

From one heart to another





Alle 8 kobberlysestager kom frem i weekenden
og pynter nu så fint i vinduet i køkkenalrummet.

Passer perfekt til malerierne af Per Hilo,
loftlampen fra Tine K
og adventskransen.






Synes de er så fine med deres hjerteform,
og passer perfekt til de små juletræslys,
som man snart kan få i en del farver.
Jeg holder mig nu til den hvide udgave :-)
Surprise!!!! :-)


I dag bliver en spændende dag,
for der skal jeg på validation sessions,
og lucky me, så foregår det i Roskilde.

Så for en gangs skyld skal jeg ikke køre så langt her til morgen.
Til gengæld kan jeg så heller ikke høre 
al min julemusik i bilen i så lang tid,
da jeg er der i løbet af et kvarter :-)

Men nogle sange kan jeg sagtens nå at høre,
og det er dejligt.
Man bliver i så godt humør af god musik,
og det giver et helt energiboost, synes jeg.
Det ER faktisk også muligt at danse lidt,
mens man kører :-)
og synge HØJT med på sangene.

Jeg ELSKER det :-)

Vi ses.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar