fredag den 14. november 2014

Se et smukt hjem





jeg fandt i Boligliv :-)


Ihhh, hvor KAN jeg virkelig godt lide det.


Smukke vinduer, fine malede gulve,
personligt og hyggeligt hjem i den sorte og hvide skala.




Smukke, høje flotte vinduer.
Og hvor SER det fint ud med bestikket i gamle metaldåser.




Fint køkken,
og gamle malede gulve.
Her SER vel nok hyggeligt ud.





Masser af opbevaring,
og smukke krukker i vinduet.




Stuk i loftet og høje paneler på væggene er der endda også,
og virkelig god ide med at placere bladene i store bunker på gulvet.
Så er de da lige til at komme til,
når læselysten kommer over en.




Gamle, fine apotekerglas.
Jeg synes bestemt min mor også havde sådan nogle engang.
Gad vide, om hun stadig har dem?
Må huske at spørge hende.





Og et klaver!!!
DET ville jeg virkelig også gerne have,
selvom jeg rent faktisk kun kan spille en liiiiille smule af 'Lille Peter Edderkop'.




Det ser super flot ud med en masse billeder på en sort baggrund.
Den idé kan være at jeg skal prøve af herhjemme.




Smukt og enkelt soveværelse
i fine farver.





Tænk engang at det igen er populært med tapet med skove og træer.

Da jeg lærte Henrik at kende,
og vi var hjemme og besøge hans morfar
(børnenes oldefar, der desværre har været død i en del år efterhånden),
kan jeg huske, at han havde tapet med masser af træer
på hele den ene lange væg.
Det havde jeg aldrig set før,
og var helt betaget af det.

Og nu er det sørme på mode igen :-)

Men hvad synes i?
VAR det ikke bare et fint hjem?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar