tirsdag den 25. november 2014

På seminar i hovedstaden





SÅ er jeg tilbage igen :-)

Beklager den 3 dage lange blogpause,
men jeg har været på seminar de sidste to dage,
og søndag gik så vældig, vældig stærkt,
at jeg ikke nåede at få oploaded et indlæg :-(


Netop hjemkommet fra et 
FANTASTISK 
seminar med mit arbejde
får I lige et par inspirationsbilleder
fra det fantastiske hotel vi var indlogeret på.

Hotellet hedder 'Kong Arthur',
og ligger lige ved søerne midt i hjertet af København.
Smukt, smukt hotel med de fineste detaljer.









Som I kan se boede jeg vældig fint her,
og SOV HELT FANTASTISK i den dejlige seng :-)

Viser flere billeder senere,
for nu er jeg så træt at jeg dårligt nok kan holde mig oprejst.

GOD NAT :-)

Vi ses.


2 kommentarer:

  1. Du har været savnet ! Elsker dine indlæg og dit gode humør. Din posetive holdning gør mig altid i godt humør
    kh. Dorthe

    SvarSlet
  2. Kære Dorthe
    TUSINDE TAK for din søde kommentar. Den blev jeg virkelig rigtig glad for :-) :-) :-)
    Há en dejlig dag, Dorthe.
    Kram Jeanette

    SvarSlet