lørdag den 22. november 2014

Jubiiiiiiiiiiii, solen tittede frem





Her til formiddag tittede solen sørme frem
for første gang i mere end en uge!!!!!


Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Så bliver man så glad,
og får straks en masse energi,
så her til formiddag er jeg gået i gang med at lave stjerner.
Du kan se hvordan HER :-)

Tænker at mit lille juletræ i år
skal pyntes med hjemmelavede hvide stjerner af ler.
Tror det bliver fint.





Her er beviset.
Masser af sol og masser af lys.

Den lille skammel med pels,
står lige så fint og pynter i stuen.




Jeg kan stadig ærgre mig over
at jeg ikke købte MANGE flere krukker,
da jeg sidste år var på Broste Copenhagen lagersalg.
HVOR dum kan man lige være.
Den er bare så fin,
og lige præcis den type, 
som jeg godt kan lide. 

Og mærkeligt nok kan jeg 
overhovedet ikke finde dem i nogle butikker!!!




Her står kalenderlyset 
og venter på at blive brugt i en juledekoration.
Jeg har fået de skønneste træskiver af en kollega,
som skal bruges til FINE juledekorationer.
Fik også fint gran af ham,
så næste weekend er det i gang :-)




Lysestagen fra Madam Stoltz,
som jeg er så glad for.
Fandt den i Bahne i Roskilde,
hvor den også fås i kobber.


 

Mine dejlige, søde, frække Sofie-pige
klar til fødselsdagsfest i går aftes.

I dag er Sofie, Christian og farmor
på deres årlige juletur til Magasin på Kongens Nytorv i København.
Og spørg, om de alle tre glædede sig til de skulle afsted :-)
De hygger sig virkelig sammen,
og nyder at få købt de fleste af julegaverne på én gang.

Christian skal jo overføres til Gothersgade på onsdag,
og kommer formentlig ikke hjem de første uger,
så det var også vigtigt for ham,
at få købt julegaver i dag :-)
Og det kunne han jo passende gøre,
sammen med farmor og Sofie :-)




En flab uden lige.
DET er min Sofie.
OG en drillepind.




Man kan ligefrem se det på hende :-)
FULD AF SPILOPPER!




Og så bliver der lige danset lidt rundt ....




og rundt,
i en vældig fart :-)

Nå, nu er det vist på tide jeg kommer videre i teksten.
Hanne kommer nemlig snart :-) :-) :-)
Jubiiiii



Ingen kommentarer:

Send en kommentar