onsdag den 12. november 2014

Feeling safe











Det blev sent inden jeg var hjemme fra arbejde i dag.
Sent og bulder ravende mørkt uden for.

Og hvad var der lige sat op rundt omkring huset?
Alarmer.

Vi har længe snakket om,
at NU måtte vi også snart få sat noget alarmudstyr op.

Noget der alarmerer os,
hvis der er indbrud eller forsøg herpå i løbet af dagen,
men også som kunne sættes til om natten,
så vi (læs JEG) kunne sove trygt om natten :-)
også når jeg er alene hjemme,
når Henrik er ude at rejse.

Tænk at man kan blive SÅ GLAD for sådanne nogle apparater :-)
Kønne er de ikke, men heller ikke grimme, synes jeg.

Det vigtigste er også,
at de VIRKER,
og det gør de.

Hold da op en larm de kan lave,
når de først går i gang.
Samtidig optages der en video,
hvilket jeg synes er MEGET SMART :-)

Jeg tror jeg bliver vældig, vældig glad for det her :-)






Sofie havde besøg af en veninde fra klassen,
og efter vi havde spist
satte de sig i stuen med Littlest Pet Shop's og legede.





Tænk at det allerede er onsdag.
Vi er midt på ugen,
og snart er det atter weekend.

Om man forstår,
hvor tiden bliver af :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar