lørdag den 8. november 2014

Åhhhhh, jeg dør, så fin den er :-)







HER ER DEN :-)

Min fine, fine kjole med grafisk mønster i sort og lysebrun/beige,
og jeg ELSKER den.

Den er SÅ dejlig at have på.







Købte også den fineste halskæde,
som matcher perfekt til kjolen.






Guldkæde med et fint vedhæng i form af en guldkugle,
og en lille stjerne.

Jamen, den er SÅ fin :-)






Dertil høje sorte sko,
en lille sort taske,
og voilá, så er jeg klar til at P A R T Y :-)


Håret blev farvet i går,
og her til morgen i dagslys kan jeg se at farven er H E L T perfekt.
Mørk kobberfarve (lidt a la modellen på billedet fra Miss Baron),
som du kan se HER.

Jeg har også fået håret glattet (i dagens anledning),
og hold op hvor er det L A N G T, mit hår.
Det ser man jo ikke på samme måde,
når det krøller.

Skal så have sat det op i en eller anden frisure,
og Marlene kommer også forbi og farver mine øjenbryn i dag.

Det bliver GODT, det her :-)


JEG ER SÅ KLAR :-)

Men først er det i bad.
Henrik har lige kørt Sofie til fødselsdag,
og bagefter smutter han lige forbi Roskilde,
og bliver klippet.
Christian er hos Emma,
så jeg er helt alene i et par timer.

Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Ingen kommentarer:

Send en kommentar