fredag den 3. oktober 2014

Lidt fredagsshopping






Så blev det weekend :-)
Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


På vejen hjem i dag var jeg lige et smut forbi Roskilde.
Havde set en frygtelig smuk plante den anden dag,
som jeg bare måtte forbi i dag og købe med hjem.

Den er liiidt sart, indrømmet,
men sååååå fin.

(Og med sart mener jeg såmænd blot,
at den skal vandes noget OFTERE end sukkulenterne skal :-).
Det er sart for mig :-) )





Men ER den ikke også fin?

Nu skal jeg blot finde den helt rigtige krukke til den,
men indtil nu må det blive denne glaskrukke.




Købte også den fineste plaid i dejlig blød fleece,
som jeg rigtig kan varme mig med,
når kulden for alvor sætter ind.


Og såååååå, 
ja, ja, indrømmet, 
det ER lidt tidligt,
men jeg købte også de FINESTE julestjerner!!!

Man kunne få dem både i sølv og i bronze.
Jeg valgte bronze,
og GLÆDER mig til at hænge dem op i stuen til december.

BLIVER SÅ FINT, tror jeg.

Her kan I se billeder af stjernerne fra butikken 'Bahne',
hvor jeg købte dem.







I går aftes var jeg inviteret til pigeaften hos amerikanske Emily.
Hver skulle medbringe en ret fra deres land :-)
Vi er nemlig forskellige nationaliteter:
USA, Finland, Kina, Tyskland og Danmark.

Det var SÅÅÅÅ sjovt og SÅÅÅÅ hyggeligt.

Thank's for a super evening, Emily :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar