tirsdag den 30. september 2014

VIL I SE OG HØRE NOGET HELT HELT HELT FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!






Jeg faldt tilfældigt over
Jonathan & Charlotte fra 'Britain's Got Talent' fra 2012
på Youtube i går, og
ALDRIG
har jeg set og hørt noget 


som disse to meget unge mennesker.
Charlotte på dengang 16 år og Jonathan på dengang 17 år!!!

To unge mennesker, som VIRKELIG kan synge.
Synge helt ind i hjertet på mig,
røre mig til tårer, og få mig til at tro på eventyr igen.
Eventyr som da jeg var barn.

Jeg var glad for
at jeg HAVDE fjernet make-up
forinden jeg så videoerne,
for hold da op
hvor blev jeg rørt
over deres fantastiske performance.


Prøv engang selv at se :-)
(Men sørg for at have kleenex liiiige ved hånden :-) )


Her får du først deres audition.

 Enjoy it :-)






Prøv så også at høre deres helt fantastiske nummer,
som de udførte i semi-finalen.






Og selvfølgelig skal du også have finalen med :-)






Vi slutter af med et dokumentarprogram
over de to søde, fine og helt igennem talentfulde unge mennesker.


Jeg får sådan en lyst til at give dem begge et KÆMPEKRAM,
og fortælle dem, hvor amazing de er.


 




VAR de bare ikke helt fantastiske??????

Jeg tror da lige,
jeg skal have downloadet 
noget musik til bilturen i morgen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar