torsdag den 25. september 2014

Smukt interiør






fra det svenske mærke Olsson & Jensen,
som desværre ikke forhandles mange steder i Danmark.

I hvert fald er det ikke lykkedes mig at finde danske webshops,
og det kan altså ikke rigtig betale sig at handle på de svenske eller norske webshops
på grund af den rimelig høje pris for fragt.
Så skal man i hvert købe meget :-)


 

















I går kom jeg slet ikke forbi træningscentret,
da jeg kom sent hjem,
så i dag SKAL jeg en tur derhen.

Trænger til at få rørt alle muskler i kroppen,
da jeg sidder for meget foran computeren i løbet af dagen :-)

Skal også lige et smut forbi Roskilde,
og købe en fødselsdagsgave til én af Sofie's skolekammerater,
da hun holder fødselsdagsfest i morgen aften.

Men NU er det vist på tide at komme i gang med torsdagen.

Håber I nyder billederne af alle de mange flotte ting fra Olsson & Jensen.
SMUKKE ER DE I HVERT FALD :-)

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar