søndag den 14. september 2014

My guy






Dejlige billeder af en dejlig søn.

Min Christian, som nu skal i gang med 7. uge i Livgarden.
Han er i så god form nu,
at han blev nr. 1 i løbet i morges i Folkeparken i Roskilde :-)
Ret godt gået!!!








Lidt sjovt at hver gang jeg vil tage billeder af ham,
stiller han sig automatisk i denne position :-)

Livgarden-positionen
 
med hænderne bag kroppen,
og med fødderne placeret lidt fra hinanden.

Det gør han også,
når han bare står og hyggesnakker.

Ja, ja, men det er jo også en stilling,
han står MEGET i i løbet af ugen,
så der er jo ikke noget at sige til det.

Nu skal vi snart afsted.
Christian skal tilbage på Høvelte kaserne lige om lidt,
så Christian, kæreste Emma og jeg
er så småt ved at gøre os klar til ½ times køretur.

(½ time frem og ½ time tilbage,
så det bliver lidt sent inden jeg ligger i sengen,
og sover til den lyse morgen).

STOR DAG I DAG, i øvrigt.
ALBERTO CONTADOR vandt selvfølgelig Vuelta a España 2014.
STOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE til min absolute favorit!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar