torsdag den 7. august 2014

Sunny morning - og lidt pral :-)





Endnu en solrig morgen vågnede vi op til i dag.
Inden fra sengen kan man tydeligt høre fuglene ude i haven.
Linevapsen ligger i fodenden og sover højlydt,
og Sofie ligger lige ved siden af mig, og sover så sødt.

Hun ser altså så sød ud, som hun ligger der og sover.

Henrik er taget afsted på arbejde,
og Christian er jo i Livgarden,
men kommer heldigvis hjem i weekenden.
GLÆDER MIG.

Vi har talt med ham i telefonen,
og det er et hårdt program, han er igennem.
Op kl. 4.30 om morgen, og dagen slutter først ved 16-17-tiden.
Ja, ja, det er noget ganske andet end Christian er vant til,
men han tager det oppe fra og nedefter, og skal nok stå det igennem.
Han er jo MIN søn :-)







Billederne ovenfor er taget her til morgen ude på terrassen.
Rosen er fra Sofies fødselsdag i juni måned.
I ved, den jeg købte for at klippe rosenhovederne af,
og sætte i små vaser som pynt på bordet.
Det er utroligt, som den hele tiden kommer med ny blomster.

Forresten, jeg meldte mig jo ind i Loop fitness i går,
og startede med at få lavet et Loop tjek, som de kalder det.
Her får jeg bl.a. målt fedtprocent, abdominalfedt, muskelmasse, knoglemasse m.m.,
og VED I HVAD DEN VISTE

traaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


min bodyage ligger på 32 år!!!!!!!!!!!!!!


Jamen, ER det ikke mageløst :-) :-) :-)




Inden jeg svæver heeeeeelt op i skyerne
skal jeg dog også lige huske,
at testen rent faktisk også viste
at jeg skal øge min muskelmasse, som kun lå på 34.7 og 
min abdominalfedt skal mindskes, da den viste 3,6.
(Den blå prik på kurven sidder lige over tallet, 
men jeg mener at kunne tyde, at der står 3,6 ud for kurven for abdominalfedt.
Kan nemlig ikke huske, hvad træneren sagde tallet var.)

Men jeg husker TYDELIGT tallet for metabolisk alder :-)
Typisk mig :-)

Nå, men nu er det tid til at komme videre.
Dagen venter.

Jeg er glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar