torsdag den 21. august 2014

Jeg ville ikke have noget imod







at sidde her og slappe af :-)
Kender I det?






Men, men, men,
det kan ikke lade sig gøre,
så det er bare om at se at komme i omdrejninger,
og så går det jo også altid alligevel.

Når først man kommer i gang,
så ender det jo altid med at blive helt ok,
og MEGET OFTE en hel fantastisk dejlig dag.
Og heldigvis for det!!!

Det er bare nogle morgener.
Sådan en morgen, hvor jeg er liiiidt træt,
så kan det være lidt svært at komme i gang.

Men i gang kommer jeg.
Ingen tvivl om det :-)





Dagens jeg iført top fra Miss Baron og jeans fra Superdry.
Noget slørede mobilbilleder, I know.
Men sådan blev det i dag :-)

Vi griber dagen :-)



2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette. Er lige blevet opmærksom på din blog :) Hvor er din top fed - kendte slet ikke mærket Miss Baron. Lækker outfit. Du må have en dejlig dag. Mvh. Hanne

    SvarSlet
  2. Tak, søde Hanne. Og velkommen til :-) Dejligt med nye læsere. Ja, mærket er super flot, og har du læst mit nyeste indlæg vedr. et godt tip til SUPER SMARTE JEANS med skrå lommer. Lidt ala mærket Please. Min kollega er MEGET tilfreds med hendes, så jeg glæder mig så meget til posten kommer :-)
    Du må også have en dejlig dag, Hanne, og håber du vender tilbage :-)

    Kram
    Jeanette

    SvarSlet