torsdag den 7. august 2014

Italiensk inspireret






Efter vi er kommet hjem fra sommerferie i det italienske
er vi begyndt at lave oliedressinger
i stedet for den sædvanlige dressing af creme fraiche.

Og uhmmmm, hvor smager den bare godt.




Den jeg bedst kan lide er denne:

1 dl olivenolie
2 tsk. grøn pesto
2 fed hvidløg
salt
peber
oregano

Alt røres sammen og vendes derefter i salaten.

Smager virkelig, virkelig godt :-)





Fine grene fra oliventræer plukket i Italien.



  

Ja, det var nu ikke så meget kedelige kafferander på kruset jeg ville vise :-)
men mere prøve at se om jeg kunne fange guldmønstret
midt i blomsten indvendigt i kruset.




Glææder mig til plaiden kommer.
Vil pynte gevaldigt i stuen, tror jeg.




Den søde taske købte Sofie i Italien,
og er nu hendes nye ynglingstaske :-)




Den er lavet i denim og læder,
og ser så sød ud med de fine basketstøvler foran.




Vi er lige kommet hjem fra træning,
og nu hygger Sofie og bedsteveninden :-)

Vi har ellers planlagt en tur til stranden,
når Henrik har fri kl. 14.00,
meeen det ligner nu ikke strandvejr.
Ikke lige nu i hvert fald.
Lidt overskyet er det, men det kan hurtigt vende,
og ellers finder vi bare på noget andet.

Der er ikke noget så dejligt som at have ferie.
Gid den varede ved :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar