tirsdag den 19. august 2014

Home alone






Dejligt at solen er fremme,
og spreder sit lys ind i stuen.

At det så blæser en halv pelikan udenfor,
tager vi med :-)

Indenfor er et dejligt lys,
og her er dejligt varmt.










Henrik er til Glostrup stafet og kørte dertil lige efter arbejde.
Sofie er hos en veninde, og skal hentes om lidt,
Christian er jo på kasernen, og ham ser vi først på fredag,

såååååå jeg er heeeeeelt alene hjemme :-)

Efter arbejde tog jeg lige et smut forbi Loop og trænede.
Jeg er blevet helt bidt af det.

Det er virkelig dejligt at have fundet lige præcis en motionsform,
som passer perfekt til mig.
Noget jeg kan lide, 
noget som jeg ikke skal presse mig selv til at komme afsted til,
noget der går hurtigt,
og hvor man altid kan komme til.
Afslappede mennesker.
Afslappede ansatte.

PERFEEEEEKT, siger jeg.


Nu er det et hurtigt smut i bad,
og så afsted og hente min lille Sofie-mus.

Senere når Sofie er blevet puttet,
venter denne dejlige stol.

Her skal jeg sidde
og hygge mig med en god krimi 
og en kop grøn te med citron.


Glæder mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar