torsdag den 21. august 2014

Et GODT tip :-)







Så blev det torsdag,
og kun én dag til weekend :-)

Jubiiii, og hvor jeg g l æ d e r mig.








I dag bliver det til lidt billeder af reolen i stuen,
som jeg er super glad for.

Den har efterhånden en del år på bagen,
men lige fin er den, synes jeg.
Købt i BoConcept i Roskilde.

Pyntetingene skifter løbende plads,
og lige nu er det bl.a. mine fine Eiffeltårne,
som står og pynter.






Her i køkken alrummet står der OGSÅ pynteting :-)
Bl.a. mine fine, fine elefanter, og den sødeste sukkulent.



OG NU TIL ET GODT TIP,
som jeg selv fik i dag af en kollega:





Tralaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Super, super, super smarte jeans med skrå knaplukning.

Jeg har L Æ N G E sukket efter et par Please jeans i lignende model,
men synes at prisen var l i i i i i i g e i overkanten.

I dag havde min kollega et par nye jeans på,
som vist på billedet ovenfor.

De var SÅ SMARTE,
at jeg straks måtte høre hende,
hvor hun havde købt dem, og hvad de kostede.

TÆNK SIG
De kostede kun kr. 299,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamen, jamen, jamen.
ER DET IKKE UTROLIGT!!!!!!!!

Og hvem tror I så lige har bestilt sådan et par?

Cést moi!

Bestilt for 1 time siden, og jeg har lige fået en mail om,
at de allerede ER afsendt!!!!
Hold op, det er da hurtig betjening.

Og nu til det vigtigste :-):
De er købt hos 'Tøj Til Dig'.

Kendte slet ikke den webshop,
men det skal jeg da love for at jeg gør nu :-)





De næste par skal helt sikkert være i denne grå farve.




Og hvad med denne bluse i snakemønster?
Så fiiiiiiin.




Og denne med stjerner vil jeg da også rigtig gerne have :-)


Så et godt tip er hermed videregivet til jer :-)

Há en dejlig torsdag aften, alle sammen.

Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar