søndag den 10. august 2014

Den er sååååååå fin







min nye plaid fra The travelling Band











Godmorgen alle sammen :-)

Dagen startede for mit vedkommende med træning,
og da jeg var hjemme igen kl. 9.00,
ventede et l a n g t brusebad.

En GOD start på dagen.

Udfordringen bliver at vedligeholde træningen,
når hverdagen starter op.

Det er nemt nok at nå at træne,
at passe og pleje sin krop,
og spise 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider om dagen,
når man har fri.

Det er langt, langt sværere,
når man har 80 km kørsel hver dag til og fra arbejde,
et fuldtidsjob, 
Sofie's aktiviteter, skole, venner, familie m.m.,
der skal passes og plejes.

Nå, men det må tiden vise,
hvordan det kommer til at gå :-)

Nu vil jeg i stedet koncentrere mig om min nye fine plaid.

Det endte med at jeg måtte afbestille plaiden på LakeWoodLiving,
da firmaet åbenbart kun handler inden for Sverige.

Heldigvis fandt jeg samme plaid hos producenten selv,
nemlig The Travelling Band,
som jo er et dansk firma,
så det endte jo med at være meget nemmere :-)

Jeg er SÅ GLAD FOR DEN,
og vil gerne have flere,
for den er så blød og så lækker.
Super dejligt at putte sig ind i,
når det engang bliver koldere i vejret,
men det varer forhåbentlig nogen tid endnu :-)

Há en god søndag, alle sammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar