tirsdag den 15. juli 2014

Mille kanin skal også have det godt





Det var et par travle piger,
som havde sat sig for at ordne kaninens udebur,
der står fast på græsplænen.

Imens var jeg i gang med Mille's andet udebur,
som står ved terrassen,
så alt er klart til vi tager afsted i morgen.




 


Selv stenene blev vasket, der blev samlet mælkebøtteblade ind,
og skåle blev fyldt med kaninfoder.
Joooo, fint skulle Mille kanin have det.

Og når man nu ikke kan nå ned i bunden af buret,
så er der ikke andet at gøre end ................

selv at hoppe ned i buret, og det gjorde Sofie så.




Så elegant min datter er :-)

 



Og efter megen asen og masen, og hår der satte sig fast i skålen af kokus,
tjaaaa, SÅ lykkedes det :-)




Og fint sidder Sofie og Mille i kaninburet.
Så ved jeg da, hvor jeg har hende så længe, den krudtugle.


 






Så var det tid til at vise resultatet frem,
og flot blev det jo :-)
Ingen tvivl om det.




Og Mille ser da også vældig tilfreds ud :-)





Sofie og Caroline har hygget sig hele dagen i hinandens selskab,
mens jeg har gået og nusset lidt rundt.


Så er det snart tid til at tænke på noget aftensmad,
og derefter er det i bad og TIDLIGT i seng,
så vi kan være friske til i morgen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar