lørdag den 5. juli 2014

En smuk sukkulent






fik jeg i dag af min svigerinde og svoger,
og jeg blev SÅ GLAD for den :-)

Jeg har aldrig set en lignende plante før,
og synes bare, at den er så smuk og så fin.

Jeg fik at vide, at den - ligesom andre sukkulenter - ikke skal have ret meget vand,
og det passer jo præcis til mig :-)






Urtepotteskjuleren passer så fint til planten.
Og læg mærke til årstallet.
Det er præcist 1 år før jeg lærte Henrik at kende, og vi flyttede sammen :-)

Hold op det er mange år siden :-)






Nu har min mor også lige bestilt den fine jumpsuit til sig selv.

Jeg glæder mig til at se hende med den på.
Hun bliver bare SÅ FLOT i den.
Det ved jeg!



2 kommentarer:

  1. Ja den var så smuk og så fin! :)
    Herlige bilder av sommer og kjærlighet under her også!
    Ønsker deg og dine en riktig riktig deilig sommer kjære Jeanette med mye blå himmel. Kos deg :)
    Klem Gry

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for din søde kommentar, Gry.
    Ønsker også dig og dine en fantastisk dejlig sommer :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet