søndag den 29. juni 2014

Kender I det






at man fuldstændig,
helt og aldeles
kan glemme ALT om en aftale???


Det skete for mig i BÅDE i går og i dag.
Jeg er helt bekymret.










I går troede jeg at familiefødselsdagen startede kl. 15.00,
ganske som den plejer :-)
men det var imidlertid ikke tilfældet.
Vi var nemlig inviteret til kl. 14.00!!!!
Så da jeg tror at vi 'kun' kommer 20 minutter for sent,
er det i stedet for næsten 1½ time!!!
DET var pinligt.

Og allerede i dag var den gal igen :-(
Kl. 9.45 bliver jeg ringet op af en af Sofies skoleveninders mor,
som vil høre om Sofie er på vej til hendes datters fødselsdag,
som startede kl. 9.30!!!

Fødselsdag!!!
Jeg havde glemt ALT OM DEN fødselsdag.
Jamen, hvor piiiinligt er det ikke lige.
Og hvor heldigt at venindens mor ringer til os,
for Sofie ville da blive vældig ked af det,
når det gik op for hende i morgen,
at hun ikke havde været med til at fejre en klassekammerats fødselsdag.
Heldigvis var Sofie i tøjet,
(for vi var jo på vej ud af døren i et andet ærinde),
og hurtigt fik Henrik afleveret hende til fødselsdagsfesten.

Men jeg er bekymret,
vældig bekymret,
for hvad er det da lige, der gør at jeg glemmer aftaler,
som jeg ALTID har kunnet huske før.

Jeg HAR haft travlt den seneste tid,
også rigtig, rigtig travlt,
og humøret og energien har ikke været helt i top,
men alligevel!!!

Jeg plejer ALDRIG at glemme aftaler,
og heller ALDRIG at komme for sent.
NU må jeg da vist lige tage mig lidt sammen.

Det var så kun Henrik og jeg,
som kørte afsted i dag,
og her fik jeg købt en rigtig fin top,
som jeg tror jeg bliver vældig glad for.

Den var sat ned fra kr. 499,- til kr. 150,- i Outlet Ringsted.
Et fund, hverken mere eller mindre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar