fredag den 30. maj 2014

Min store kærlighed






er helt klart mine børn.


Sofie er en meget, meget sød og betænksom pige.
Hun elsker at glæde andre mennesker, og går f.eks. lige så højt op i andres fødselsdag,
som sin egen.







På min fødselsdag stod hun MEGET tidligt op,
og dækkede sammen med sin far det fineste morgenbord med flag, blomster, gaver og fine tegninger.
Desværre glemte jeg helt at tage billeder af det, men fint var det :-)





Jeg fik den fineste pokal i hele verden med teksten 'Verdens sødeste mor'.
Jamen, bliver man bare lige glad for sådan en pokal, spørger jeg?
JO, SANDELIG OM JEG IKKE GJORDE :-)

En anden gave indeholdt det fineste lys med én af mine ynglingsdyr; en ugle!!!
Og den sødeste tegning med hunden Plet.
Elsker Sofies tegninger :-)




Sofie havde lavet endnu en tegning med en sød bjørn med sin honningkrukke,
et æbletræ med en bikube og en dejlig sol.
Sofie's tegninger er altid meget farverige og fyldt med glæde.

Den tredje gave hun havde købt var en beauty bag
med bl.a. neglelak, fil, mascara, lipgloss og meget andet :-)


Fine, fine gaver, som Sofie både havde brugt tid og kærlighed på :-)


Jeg blev glad :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar