søndag den 4. maj 2014

Kom maj du søde milde!





Gør skoven atter grøn,
og lad ved bæk og kilde
violen blomstre skøn.
Hvor ville jeg dog gerne,
at jeg igen den så!
Ak, kære maj, hvor gerne
igen i marken gå.

Er oprindelig en tysk sang af C. A. Overbeck
og melodi af W. A. Mozart fra 1791.

Den bedste tid på året og min absolut ynglingsmåned
er selvfølgelig maj måned,

FOR DET ER DEN MÅNED, HVOR JEG HAR FØDSELSDAG

tralaaaaaaa

og så er det den første forårs-/sommermåned,
hvor alt i haven begynder at spire,
og hvor lyset og solen kigger frem
og giver os alle fornyet energi :-)







Det har været en vældig travl uge,
så først i dag er der tid og overskud til at sætte sig ned og lave et blogindlæg :-)

Eftersom det er mit første blogindlæg i maj måned,
måtte indlægget selvfølgelig handle om sommer og sol,
og det er præcist hvad disse billeder fra Vakre Hjem & Interiør symboliserer.

Håber at I alle har haft en helt vidunderlig weekend.
Det har jeg :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar