mandag den 21. april 2014

Mig og tasker




Det må være noget jeg har fra min mor.
Altså det med tasker.

Jeg har en del forskellige tasker, men har en tendens til at gå med den samme taske i lang tid,
før jeg får øjene op for mine andre tasker.

Sådan har jeg det - og det samme gør sig gældende for punge - men dem har jeg ikke så mange af.






Denne taske har jeg haft i flere år.

Jeg kan faktisk ikke huske, HVORNÅR jeg fik den, og om jeg selv har købt den, eller fået den.
Pinligt, pinligt.
I hvert fald er tasken her én af mine ynglingstasker.

Også selvom min IPAD ikke kan være i den :-)





Denne pung har jeg netop lige fundet frem af gemmerne.

Pungen har jeg fået af min svigermor for snart tyve år siden.
Den er købt i én af mine ynglingsforretninger i Roskilde,
som desværre lukkede for en del år siden.

Den er i brunt læder og er efterhånden temmelig slidt.
Måske jeg skulle prøve at se om jeg ikke kunne få den fin igen.
Det vil være forsøget værd.

Helt sikkert.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar