tirsdag den 1. april 2014

Lejlighed på bare 37 m2




Jeg ELSKER små lejligheder,
og her fandt jeg et helt fantastisk eksemplar på Alvhem Mäkleri og Interiör,
som er én af mine ynglings ejendomsmæglerfirmaer.


Lyst, enkelt og super cool indrettet.






Virkelig smart at gøre en dyd ud af noget,
som man oftest irriteres over:
Grimme radiatorer og grimme rør malet sort,
og fremstår dermed nærmest som kunst :-)

Det er da smart, synes jeg.





Fint og hyggeligt sovehjørne.




Håndtag og brevsprække i messing er super flot.




Stort flot vinduesparti,
hvor lyset strømmer ind.






Flot tapet.
Smart at have én væg med tapet.







Her er jo alt, hvad man har behov for.






Selv et spisekammer :-)




Lille gang med masser af skabsplads.






Fint istandsat badeværelse.




Og bedst af alt:
EN ALTAN!!!!!






Gamle, fint dekorerede ruder.

Og alt det her på bare 37 m2.

DET ER DA UTROLIGT!!!

Jeg ELSKER den lejlighed. 

2 kommentarer: