lørdag den 12. april 2014

Et grønt islæt





er så kønt i alt det hvide og sorte.

Efter at have afleveret Sofie hos bedsteveninden,
kørte jeg lige et hurtigt smut ind forbi Gartneriet Kvisten på Frederiksborgvej.
De har altid mange fine planter, buske, træer og blomster til rimelige priser.






Her faldt jeg over denne fine, fine grønne plante,
som jeg vidste ville passe perfekt ind på bakkebordet i stuen.






Den firkantede glasvase blev fundet frem, lidt god jord og lecakugler måtte der til,
og nu står den her og ser så fin ud.

Og så kostede den sørme kun kr. 40,-.
Billigt, billigt.






De tykke, tykke grønne blade tørrede jeg forsigtigt af med kold, kogt vand,
for at få kalken fjernet fra bladene,
men kan se her på billedet, at jeg ikke fik alt væk.
Det kommer det så næste gang :-)


Købte også den sødeste lille azalia.
Kommer tilbage senere med billeder af denne.


Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar