mandag den 24. marts 2014

Faldt over ......




disse fine billeder fra Bloomingville,
som jeg lige vil dele med jer.

Jeg kan virkelig, virkelig godt lide dette mærke,
og synes de har nogle flotte designs.




En rigtig hyggekrog,
som er designet til at fordybe sig med en god bog og en skoldhed kop kaffe.




Væglampen er jeg helt vild med :-)
Og PUDERNE, er de ikke fine?




Flot med et bord i råt træ.




MASSER af puder.
Lige mig :-)




DET HER er så smukt!
Skrivebord i råt træ og den smukke, smukke lampe.




Fine, fine skamler og flot lysestage.




Og HER ......
sammen med Tine K's lysestager i klart glas til fyrfadslys, er DISSE mine ynglinge.
Har selv to styk, og er virkelig, virkelig glad for dem.
De er så smukke, synes jeg, og jeg ville virkelig gerne have MANGE FLERE af dem.




Vasen i guld MÅ hjem til mig.
Den ligefrem KALDER på mig.
Det er jeg sikker på :-)




ER de ikke flotte, de her glasflasker?




Jeg kan rigtig godt lide denne lænestol i en sart lyselilla farve.
Og læg mærke til gulvene!!
Så flotte.




Igen spisebordet i træ, den smukke guldvase sammensat med alle de fine billeder på væggen.
ME LIKE - A LOT :-)




Smukke fade i både træ og keramik,
og den fine, fine tekande måtte også godt få plads hos mig.




Det smukke aflange fad kan jeg vældig godt lide.




ELSKER, ELSKER, ELSKER butterflystolen.
Den er smuk, og mon ikke man sidder vældig, vældig godt i den?

Ved godt at billederne er fra efterår-/vinterkollektionen,
men ER de ikke flotte?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar