tirsdag den 18. februar 2014

Sikke en dejlig dag det har været i dag




En RIGTIG HYGGELIG dag, som startede med at jeg besøgte mine tidligere kolleger

- selvom det jo kun er 14 dage siden, jeg sagde farvel til dem :-) -

men jeg savner dem, og da Henrik og Christian var afsted og Sofie hos farmor,
ja, så synes jeg lige at dagen passede til at køre et smut forbi med kage,
og hilse på alle, som ikke var på vinterferie.

Så hyggeligt og dejligt det var at se dem igen.


 

Henrik, Tine, Emma og Christian foran biografen i Roskilde.



Dagen sluttede med biograftur, hvor vi så filmen 'Klassefesten 2'.
Og hold da op, den var virkelig sjov :-) :-) :-)
Må sige at '2'eren' er lige så god som 'et'eren var.

Så trænger du til et godt grin,
så skulle du tage at se filmen.

Den kan varmt anbefales :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar