onsdag den 19. februar 2014

Jeg forstår ganske enkelt ikke





de mennesker, som har svært ved at finde på ønsker.

Jeg kan på stående fod komme på de første 10 ønsker 
- UDEN BESVÆR :-) -
og de kommer som 'skudt fra en spædekalv'.
No problemas her!

Jeg elsker jo Tine K's produkter,
og her kan jeg finde de første ..... MANGE, MANGE ønsker.

Her kommer en lille collage af ting, som jeg MEGET gerne ville have hjemme hos mig:





Den hvide sofa, de flotte puder, trætaburet, tæppe, de store glasflasker,
jamen, ALT er bare så fint.




Elsker både de matsorte runde bakker på billedet ovenfor,
og bakkerne i sølv, som du kan se på billedet nedenfor. 






Smukke hvide puder og super flot lanterne.




Et udvalg af Tine K's virkelig flotte puder måtte også gerne finde vej hjem til mig.
Specielt den i batik (nederst i venstre hjørne) og den blåsorte med nitter langs kanten (øverst højre hjørne).



Fandt også puder fra andre mærker,
som jeg også er helt vild med, bl.a.
Day, Amust, Jens Lyngsøe, Mynthe plus Simonsen

Kan I lige se, hvor smukt et hjem, jeg lige ville have med disse flotte sager :-)
JEG kan :-)

Rigtig god aften til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar