søndag den 12. januar 2014

Lidt forandring må der til



når man sådan får nogle fine, fine væglamper i julegave,
som jeg bare har ønsket mig i meget, meget lang tid :-)

Soveværelset er ikke helt færdigt.
Der mangler fortsat gardiner og lidt billeder på væggen,
men jeg er nået langt, synes jeg. 

Morgenhygge i nye omgivelser.


Blødt lækkert sengetøj i hvidt hør fra H&M til en meget fornuftig pris.


Fin gammel bog om Roskilde købt i en antikvitetsforrretning på nettet til Henrik i julegave.


Jeg kan bruge timer om morgenen i soveværelset på at læse og drikke kaffe,
hvis jeg altså får lov for familien :-)


Et view ud over soveværelset.


Bøger lige ved siden af sengen er et must.


Den fine pude i midten er fra Plus Fine, og er én af mine ynglingsmærker i puder.
Passer super godt til sengetæppet, som er i kunstpels. 
Jeg har blot vendt bagsiden opad, så det passede bedre til det sorte og grå :-)
Du kan også se sengetæppet HER.


Mit sengebord FYLDT TIL RANDEN med alskens ting og sager.
Den fine pung i sort skind er en julegave fra Sofie,
som hun selv har lavet.


Henriks side af sengebordet,
hvor kun fjernbetjeningen til fjernsynet ifølge Henrik er vigtigt!
Altså, Nette, der er jo næsten ikke plads til fjernbetjeningen!!!
Ok jo, siger jeg, og planter den OVEN på alt det andet.
Se, det gik da fiiiint! :-)

Hvis det stod til Henrik var der INGEN pyntegenstande what so ever nogen steder i huset.
Her er vi ikke heeelt enige, Henrik og jeg.
Ja, sådan ser soveværelset så ud lige nu.

Her er dejligt!!!
Jeg er glad!!

Há en god søndag, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar