lørdag den 28. december 2013

En baby i huset


Jeg nyder virkelig den lange juleferie.
Masser af afslapning og hygge.

Sofie og jeg tog en hurtig smuttur til Roskilde 
og slentrede rundt i de julepyntede gader.
Kommer senere med billeder fra turen.



Mit fine juletræ lavet ud af en paperback bog, som jeg for længst har læst,
og som nu kunne gøre det ud for et juletræ.
Smart med genbrug :-)


Sofie med en lille babymus fra Maileg,
som vi købte i dag i den sødeste lille butik i Roskilde.


Nu er babyen blevet lidt træt,
så ned i køreposen i barnevognen og få sig en lille lur.


Denne søde, søde kanin med lange hængeører i miniudgave fik Sofie i julegave.


Strygetøjet skal også ordnes :-)


mens far kanin står ved komfuret og laver mad


Storebror tager sig af den lille babymus


De er MEGET glade for hinanden :-)

Sofies favoritter er helt klart Sylvanian families og Maileg.
Det er nu også det mest søde legetøj, man kan få, synes jeg. 

Há en DEJLIG lørdag, alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar