fredag den 20. december 2013

DIY julehjerte af papir bageforme



Årets sidste jule DIY til jer fra mig.

Lav et fint julehjerte ved hjælp af 2 stykker papir bageforme, som foldes på midten,
hvorefter du limer de to stykker sammen i midten, så de danner et hjerte.
Sæt snor på og slut af med dekoration i form af 
glimmer, blonder, perler eller hvad du nu ellers kan komme på. 

God fornøjelse :-)


  
 



De her lavede jeg for flere år siden.
Det kunne være jeg skulle prøve at lave nogle nye uden blonder og perler, 
men med sorte stjerner? eller få fat i nogle sorte papir bageforme?
DET kunne da også blive super flot, tror jeg.

OG SÅ ER DET JULEFERIE I HEEEEEEEEEEELE 2 UGER, tralaaaaaaaaaa :-)

Og i morgen går turen til Tyskland - glææææder mig :-)

Há en dejlig fredag aften, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar