onsdag den 6. november 2013

Kom i julestemning med filmen 'Tre nødder for Askepot'




Den er bare såååååååå god :-)


Jeg kan huske da jeg så filmen første gang. Jeg har været 8-9 år gammel, og var hjemme hos en veninde, som boede én vej fra mig. Vi var vist 4 piger, der sammen sad limet ved skærmen og sukkede over den helt fantastiske film :-), og den gjorde så stort et indtryk på mig, at jeg ikke har glemt den siden, og sørme om jeg så ikke ved et tilfælde finder den på youtube!!!!






Tak og lov for youtube, hvor KAN man finde meget godt der.


Filmen, som er tjekkisk, bliver åbenbart genudsendt i julemåneden i en del lande, bl.a. i Tyskland og Norge, men øv, øv, ikke her i Danmark.


MEN nu kan jeg se den lige så tit jeg vil, og jeg vil HELT SIKKERT se den sammen med Sofie-pigen, det er helt sikkert!


Håber også I vil nyde den :-)


God fornøjelse.

6 kommentarer:

  1. OMG!!!!
    Jeg så den altid sammen med min søster, da vi var børn! Elsker elsker elsker den!
    Har ikke kunne finde den i mange år, selvom jeg tit har prøvet, og altid har den i hovedet. Men jeg vidste ikke det var tjekkisk indtil nu (hvilket er grunden til jeg aldrig fandt den)-
    Linket her får min søster! ;)

    Tusind tak :')

    SvarSlet
  2. JA, ER det ikke bare en SKØN film :-) Jeg vidste altså heller ikke at den var tjekkisk. Måske fordi der var dansk tale? Jeg ved det ikke, men JEG blev også super, super glad, da jeg endelig fandt den :-)
    Dejligt at jeg også kan glæde andre med den.
    God fornøjelse :-) :-) :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet
  3. Ihhh - har lige siddet og fortalt mine piger om den - den skal helt klart genses, bedste udgave af askepot💜

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er HELT enig og har også set den med min datter :-)

      Slet
  4. Er den stadig til at finde med dansk tale? �� Jeg leder og leder.

    SvarSlet
  5. Nej. Jeg har kun kunne finde den med norsk tale :-)
    Mh
    Jeanette

    SvarSlet