mandag den 21. oktober 2013

Kom helt i julestemning



da jeg så disse billeder på Femina's hjemmeside.






Indrømmet, det ER selvfølgelig en anelse tidligt, når vi kun er i slutningen af oktober måned, men alligevel KAN man da ikke undgå andet, når man ser hvor fint der er pyntet op udenfor i sneen.

Håber dog at det varer LÆNGE inden vi får sne i Danmark. Ingen tvivl om, at det er kønt med et snedækket landskab, og at det lyser op i den mørke tid, og JULEAFTEN SKAL DER DA VÆRE SNE, men siden jeg kørte galt med bilen i 2010, HADER, HADER, HADER jeg at køre bil, når der er sne på vejen, eller når der er risiko for frostglatte veje. 

Det bliver værre år for år, og da jeg er afhængig af min bil i hverdagen, har jeg i dag tilmeldt mig et glatbanekursus!!! 
Nu MÅ jeg se at overvinde den angst, der griber mig, hver gang jeg sætter mig ind i bilen og skal køre ud på snedækkede og glatte veje, og nærmest har det som om jeg kører med livet som indsats!!!

HÅBER, HÅBER, HÅBER at det vil hjælpe, så jeg igen kan nyde at køre i bil om vinteren, som jeg nyder det om sommeren :-)

Hvis der sidder nogen derude, der har haft det ligesom jeg og har overvundet det, må I ENDELIG skrive til mig med råd om, hvad der hjalp for jer. 
Jeg vil blive så glad!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar