søndag den 8. september 2013

Noget gammelt og noget nyt



Fandt denne fine gamle kande ude i skuret. 
Havde helt glemt den, og synes at det var på tide at den kom med ind igen.
Nu skal jeg bare lige finde noget pudsemiddel!!!!! - men HVOR er så det lige henne?

Den sorte krukke købte jeg sidste sommer.
Nogle gange bruger jeg den som vase (med en glasvase nede i :-), andre gange samler jeg alle mine fjer i den, og så får den et helt andet udtryk. 
Andre gange står den bare helt tom og pynter alligevel, synes jeg.


Jeg elsker det lidt slidte og afskallede udtryk på mine nye blomsterkrukker.
Er lidt i stil med den sorte krukke i venstre side på øverste billede.

Passer rigtig godt til efterår, hvor alt falmer og bliver lidt slidt at se på.

Há en fortsat dejlig søndag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar