mandag den 2. september 2013

Kobberfarvede fyrfadsstager fra Bloomingville og nyt fra TINE K

 

På vej hjem fra arbejde i dag skulle jeg lige et smut til Roskilde for at købe fødselsdagsgave til en sød veninde, og her faldt jeg over de FINESTE fyrfadsstager i kobberfarve fra Bloomingville, som bare MÅTTE med mig hjem :-) 

Da jeg kommer hjem ser jeg at Tine K har skrevet til mig på bloggen, for at fortælle mig at der sørme findes en butik i Roskilde, der forhandler deres produkter!!! 

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, hvor heldig kan man lige være, og så på en grå regnvejrsmandag :-)

Jeg synes at andre, der bor i nærheden af Roskilde, også skal have glæde af oplysningen, og kan fortælle at butikken hedder Boutique Dedenroth og ligger på Stændertorvet 2, 4000 Roskilde.

TAK, SØDE MILLE FRA TINE K


Ingen kommentarer:

Send en kommentar