søndag den 18. august 2013

En dejlig søndag :-)

Søndag morgen startede blidt op - lige efter mit hoved :-)

Henrik og Sofie var ude af døren allerede kl. 9.00, da de skulle til løb i Folkeparken, og Christian skulle til fodboldkamp, så jeg havde morgenen HELT FOR MIG SELV :-)


Sad l æ n g e i sengen med en kop kaffe og Ipad'en, og faldt tilfældigt over 
EN HELT FANTASTISK BLOG - mere om den i et andet indlæg, men I kan GLÆDE JER :-)




Dagens jeg efter et dejligt varmt bad, hvor kroppen fik en tur med kaffegrums :-)
Huden bliver altså virkelig dejlig blød efter sådan en tur, og det er ikke engang løgn!!  :-)
 



Ansigtet fik en tur med min nye SUPER GODE hudplejeserie fra Olay. 
Hvis du står og mangler en anti rynke hudplejeserie i et rimeligt prisleje, så skulle du prøve denne serie, som jeg købte i Matas. 
Super lækre produkter, som bl.a. indeholder E-vitamin, B3 og B5.
Kan I se hvem der gemmer sig bag produkterne - ha-ha.

Kl. 12 havde jeg vagt ved hoppeborgen på sportspladsen, så afsted gik det. 
Var sååå hyggeligt, og sikke nogle SØDE børn. 
Fik god hjælp fra en 10-års dreng, der stod vagt liiige ved indgangen, og sikrede sig at alle børn var ude, inden næste hold kom ind. 
Fik desværre ikke taget et billede af ham :-( Ærgeligt, han var ellers super god :-)



Jeg havde lovet Sofie, at vi i weekenden ville få købt hendes seng, så om eftermiddagen gik turen til Ikea. 

Jeg havde skimmet efterårskataloget, der lige var kommet ind ad døren, og synes at der var SÅ MANGE FINE TING :-) 

Vi valgte en boxmadras, som Sofie's nye seng. 
Med det valg er der flere muligheder for at ændre stilen, og det er jo IKKE EN DÅRLIG TING :-)
Købte også en sød, sød plaid, som er HELT BLØD. 

Det er så planen, at jeg selv skal i gang med at lave en sengegavl - måske lidt i stil med den fra House Doctor, som I kan se nedenfor. Håber jeg kan finde ud af det :-)

Drømmefangeren er købt i Bulgarien, puden med den lille søde dyreunge er en gave fra moster Merete og onkel Allan. Den bagerste pude er fra Ikea.


 SUPER LÆKKER STIL på det billede, ikke sandt? Jeg ELSKER det billede, og har gemt det i inspirationsmappen.


Købte også et skuffemodul i jern. 
Det passede perfekt ind under skrivebordet, og Sofie har allerede fyldt flere af skufferne med ting og sager :-)
Har også købt en magnettavle i lyselilla gennem Den Blå Avis - ubrugt :-) Jubiii. 
Desværre var det på Fyn, meeen så er vi så heldige at have familie på Fyn. Fik derfor fat i børnenes fætter Troels og hans kone Daria og spurgte om de ville hente den for mig, OG DET VILLE DE, tralaaaaaaa. 
Så næste gang de er på Sjælland, eller hvis vi når til Fyn inden, såååå er der også en fin magnettavle til Sofies værelse :-)


Sofie's værelse begynder efterhånden at tage form. Er så meget anderledes fra før vi gik i gang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar