søndag den 4. august 2013

Den sidste del af hjemturen fra Frederiksberg i billeder



Gennem årene har jeg taget rigtig mange billeder, dels af de steder vi har været på ferie, dels af børnene, og dels af hjemmet, fødselsdage, dåb, konfirmation m.m., men jeg har faktisk aldrig taget billeder af byen, hvor vi bor. 

Eftersom udviklingen går stærkt - jeg kan bare se alle de forandringer der er sket i de 23 år jeg har boet i Roskilde, hvoraf de sidste 14 år lige uden for Roskilde - er det sjovt både for én selv og for børnene, at have billeder af, hvordan byen så ud, der hvor de voksede op og gik i skole og havde deres kammerater.


Jeg elsker selv at se gamle billeder af, hvordan her så ud for år tilbage. I Gundsølillehallen kan man bl.a. se billeder fra nærområdet af Ågerup, Gundsølille og omegn, og det synes jeg er spændende. 

Jeg besluttede derfor at tage nogle billeder fra den sidste del af hjemturen i dag fra Frederiksberg. Her er bl.a. billeder af møllen, vores lille bibliotek - det er billedet med busskiltet på :-) - og kirken, hvor Christian er konfirmeret. Alle taget inden fra bilen :-) Så hyggeligt. 

Há en fantastisk aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar