søndag den 28. juli 2013

Ufrivillig pause

Så er jeg tilbage igen efter en lang - men ufrivillig - pause. Jeg troede at jeg var blevet rask igen torsdag i sidste uge, men det var desværre kun nogle timers 'opklaring' inden jeg igen blev syg. Så syg, at vagtlægen mente jeg burde indlægges pga. dehydrering. Det har godt nok ikke været sjovt, og enkelte gange troede jeg virkelig min sidste time var kommet :-) Jeg er IKKE god til at ligge hen og bare VENTE på at blive rask igen. Fik igen tilbagefald i foregårs nat, men NU tror jeg at det er over. Lægerne mente at det måtte være noget jeg havde fået i Bulgarien!!! HÅBER, HÅBER, HÅBER sådan at det NU ER OVER!!!! og at jeg ALDRIG mere bliver så syg igen. 


Er blevet helt vild med sukkulentplanter, da de ikke skal have vand hele tiden og samtidig er så dekorative.


Er spændt på hvor stor den kan blive. Nogen der ved det? Kan desværre ikke huske navnet på planten, men måske nogen ved hvad den hedder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar