mandag den 5. marts 2012

Et fantastisk hjem







Jeg ved godt at julen for længst er et overstået kapitel, men synes alligevel at jeg ville vise jer dette hjem, som er fra en artikel i Bo Bedre. ME LIKE! Det er liiiige sådan, jeg gerne vil bo. Flotte, flotte sofaborde, synes jeg, og så kan jeg godt lide kombinationen af hvid, sort og sølv!!!


Jeg har abonneret på Bo Bedre igennem mange år, og jeg ELSKER, når det hver måned arriverer i postkassen. Så er der dømt fred og ro til mor, en kop kaffe og læsning i flere timer, sååååå godt.




Her kunne jeg godt sidde og slappe af, mens jeg kiggede ud af vinduerne, som går fra gulv til loft.




Stemning, stemning. Så flot, synes jeg. Elegant og glam på samme tid.




Læg mærke til gaverne - så fint pakket ind.




Så flot, men tror ikke at jeg turde at have et spejl stående op ad væggen hos mig. Bryggersdøren bliver ikke lukket stille og roligt her i huset af børnene, men SMÆKKET i med et ordentligt brag til følge - mærkeligt egentlig, da vi har sagt det SÅ MANGE GANGE at døren skal lukkes stille og roligt!! :-)




Næææ, et flot soveværelse - sengegavlen, sengetæppet og ikke mindst sølvkufferten :-) - sååå fint.




Smukt og enkelt køkken. Læg mærke til uret på endevæggen - SÅDAN ET HAR JEG OGSÅ!!! :-)

Kram fra

Jeanette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar